Varainhoito on nyt kaikkien saatavilla

Annika Westerberg muistuttaa, ettei varallisuuden ja raha-asioiden hoitamisen tarvitse olla hankalaa. Asiantuntijan apu on vain ajanvarauksen päässä.

Aktiivisesta varainhoidosta päästään hyötymään myös pienemmillä summilla.

Onko sinulle kertynyt varallisuutta ja haluaisit sijoittaa säästöjä paremman tuoton vuoksi, mutta oma kiinnostus tai aika ei riitä hoitamaan sijoituksia itse? Sijoittamiseen, säästämiseen ja varainhoitoon liittyvät asiat eivät ole nykypäivänä enää vain eliitin yksinoikeutta.

– Nykyisin sijoittaminen on yleistynyt, mutta se tarkoita sitä, että markkinoita täytyisi seurata itse aktiivisesti, kertoo LähiTapiolan sijoituspalveluneuvoja Annika Westerberg.

Westerbergin mukaan heillä henkilökohtaista, ammattimaista ja vastuullista varainhoitoa tarjotaan jo 20 000 euron sijoitusvarallisuudesta alkaen. Ammattimaiset salkunhoitajat hoitavat varoja samoilla periaatteilla, kuin konsernin varallisuutta.

– Käymme tapaamisessa läpi asiakkaan elämäntilanteen ja sijoitusten nykytilan sekä tavoitteet talouden hoidolle. Keskustelun pohjalta rakennamme parhaan pitkäaikaisen ratkaisun, joka tukee asiakkaalle tärkeitä elämänarvoja.

Asiakkaan valittavissa on neljä sijoituskoria. Korit valitaan sen mukaan, minkälainen säästäjä asiakas on, eli onko hän varovainen säästäjä vai tuottohakuinen.

– Teemme sijoitussuunnitelman asiakkaan tuotto-odotusten ja riskinottohalun mukaan. Kartoitamme tilanteen huolellisesti, jotta löydämme asiakkaalle parhaimman ratkaisun.

Palvelussa aikajänne on vähintään kolmen vuoden pitkäaikaissopimus. Säästöhenkivakuutus mahdollistaa verotuksellisesti tehokkaan sijoittamisen.

– Asiakas hyötyy siitä, että sijoitukset ovat vakuutuskuoressa. Sijoituskohteiden arvonnousua ei veroteta sijoitusaikana. Tuotto jää vakuutukseen sisään ja siitä maksetaan veroa vasta sopimuksen päättyessä tai tuottoa nostaessa.

Westerbergin mukaan varallisuudenhoitopalvelu on selkeästi hinnoiteltua ja palvelun kustannukset kerrotaan hyvin ymmärrettävästi.

– Omaa sijoitusvarallisuuden kehittymistä voi seurata päivittäin verkkopalvelussamme. Olemme myös asiakkaaseen yhteydessä vuosittain henkilökohtaisesti. Koska tavoitteet ja elämäntilanteet voivat muuttua, näin varmistamme, että sijoitusratkaisut ovat ajan tasalla.

Sijoituspalveluneuvojan mukaan säästöjä voi nostaa, kun siihen on tarvetta. Vastaavasti asiakas voi tehdä lisäsijoituksia varallisuuden karttuessa

– Palvelun ytimenä on yhtiömme varainhoito-osaaminen. Tämä ei ole mitään vaikeasti ymmärrettävä rakettitiedettä, Westerberg sanoo hymyillen.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0